COM REDACTAR UN BON CURRÍCULUM?
Estàs buscant feina i no saps com fer el teu currículum? Pensa que el currículum és la teva carta de presentació a l’empresa.
La informació que ha de contenir:
· Dades personals (no oblidis les dades de contacte, telèfon, email...)
· Estudis realitzats (destaca'ls)
· Formació complementària (pot donar-te un valor afegit)
· Idiomes (especifica el teu nivell o titulació)
· Informàtica (quins programes domines)
·
Experiència
professional (resalta quines han estat les teves ocupacions i funcions)
· Competències (enumera aquelles que fas servir per fer bé la teva feina)
·
Altres dades
d’interès (carnets de conduir, carnets específics, disponibilitat, etc)
-Reflexa
en el currículum que reuneixes les exigències del lloc de treball.
-Adapta
el teu currículum tenint en compte la teva trajectòria formativa i professional,
i a la oferta concreta a la que et postules.
-Ha de
ser breu, concís i clar.
-El pots
acompanyar d’una carta de presentació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Publica el teu anunci!