16/11/16

COM REDACTAR UN BON CURRÍCULUM?


Estàs buscant feina i no saps com fer el teu currículum? Pensa que el currículum és la teva carta de presentació a l’empresa.

La informació que ha de contenir:

·      Dades personals (no oblidis les dades de contacte, telèfon, email...)
·      Estudis realitzats (destaca'ls)
·      Formació complementària (pot donar-te un valor afegit)
·      Idiomes (especifica el teu nivell o titulació)
·      Informàtica (quins programes domines)
·      Experiència professional (resalta quines han estat les teves ocupacions i funcions)
·      Competències (enumera aquelles que fas servir per fer bé la teva feina)
·      Altres dades d’interès (carnets de conduir, carnets específics, disponibilitat, etc)


-Reflexa en el currículum que reuneixes les exigències del lloc de treball.
-Adapta el teu currículum tenint en compte la teva trajectòria formativa i professional, i a la oferta concreta a la que et postules.
-Ha de ser breu, concís i clar.
-El pots acompanyar d’una carta de presentació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Publica el teu anunci!